Tuesday, July 17, 2012

BAB 3 : KALI 3 KESEDAPAN

Aku teringat akan kisah yang berlaku semalam  yang telah berlaku dalam usia 21, ketika aku masih lagi di alam persekolahan. Kisah yang bakal aku ceritakan ini mendatangkan kesan yang mendalam terhadap aku, terhadap kehidupanku.                                                                                                                                         Semasa berada di tingkatan 2 di  sekolah lelaki ini, aku terkenal dengan sifat seorang yang pemalu dan takut terhadap lelaki . Ketakutanku itu bukan kerana takut macam orang nampak hantu, cuma tiada kekuatan dalam diri untuk aku berhadapan dan bergaul dengan mereka. Walau bagaimanapun, aku seorang yang happy go lucky, suka bersenda gurau. Sekolah aku tu pulak, sekolah lelaki. Semua pelajarnya lelaki, perempuan yang ada hanyalah cikgu aje. Jadi, tambah-tambahlah ‘ketakutan’ .                                             Semalam botak telah bermain dengan aq dengan sangat rakus, dan aq kinie berase takot dengan ugutan man dan pnjng.Pada hari rabu, smua mrid tiada di skolah kerna guru besar mmberi cuti. Tetapi ade segelintir pelajar yang belom pulang. Selepas dalam 1 jam, aq kelihatan tiada murid di skolah, tetapi ade sesorang pelajar belom pulang x silp aq mirul. Aku ingin ketandas waktu itu, tetapi tandas guru kunci dari dalam.Aku tiada pilihan memasuki tandas pljar lelaki.Aq rse x sdp hati, apabila aq pndng keaatas mirul mengunakan minyak wangi untuk memensankan aq. Bau nyer sngt kuat dan aq teros pinsan. Aq celik sedikit dan aq kelihatan mirul cium mulut aq dan tanpa membuang masa die menjolok kan dua jari ke dalam aq punyer burid. Aq tiada pilihan selain rela hati. Mirul memasukan brng nyer ke dalam burid aq dan menjolok dengan sedalam2 yng mungkin. AQ berase sgt skit ketika itu, selepas itu die melajukan pergerakan depan belakng Ahhhhhh !!!! ahhh !! ahhh...tolng jngn mirul..tetapi jeritan aq hnya sia2 ketika itu...die memasukkan  ke dalam mulut..dengan laju die menyuapkan ke dalam mulut aq dan terpncut air mani ke dalam mulut aq..Mirul berkte telan smpai abis..dan die berlari bergegas keluar..aq berase keletihan ketika itu

No comments:

Post a Comment