Tuesday, July 17, 2012

Guru kelas dirogolnya

Cerita(bab 1) KENE ROGOL DENGAN MURID SENDIRI

Jam menunjukkkan sudah pukul  petang. Aku segera keluar dari pejabat sekolah. Hai nama aku Farah. Aku berumur 21 tahun dan aku mengajar di sekolah budak lelaki. Aku mengajar kelas 6 Putera di sekolah tersebut. Banyak murid2 atau cikgu lelaki terliur melihat kecantikan aku dan bentuk tubuhku. 

Pada keesokan harinya, aku menyiapkan diriku untuk pergi ke sekolah. Sesampainya di sekolah, aku segera pergi ke pejabat untuk mengambil beberapa fail murid kelas aku kerana hari ini ada hari kad pelaporan pelajar. Semua tingkatan harus mengambil kad pelaporan itu untuk melihat pencapaian setiap murid. Aku melihat ibubapa yang hadir untuk mengambil kad pelaporan tersebut. Aku melihat jam sudah pukul 6:45 petang, masih ada dua pelajar yang masih di dalam kelas tersebut. "Emm Eman & Panjang mana ibubapa anda"? tanyaku. "Emm cikgu kitaorang punya ibubapa tak dapat hadir kerana ada problem kat rumah la cikgu" jawab diorang serentak. "Ok takper, cikgu hantar kamu duaorang balik rumah yer"?. :Baik cikgu".
Aku segera bangun dari kerusi, dan mengambil beberapa fail diatas meja. Eman & Panjang bersiap2 untuk pulang."Eman kau nampak tak cikgu tadi?. "Nampak apa"?. "Aku nampak cikgu aiyshah tadi Ketat Gila dia punya baju! Nampak dia punya Kuih pau tu,macam aku nak picit habis-habisan. Stim aku!". "Yer ke, mesti best kan"?. "Mestilah". "Eh jomlah turun bawah, mesti cikgu dah siap." "Jom". Aku segera start engine kereta Honda Kenari aku. "Ha kamu dua orang nie tinggal kat mana"?. Emm, kat taman Mahkota". jawab Eman & Panjang serentak. Aku segera menaiki kereta keluar dari sekolah tersebut. Tidak beberapa minit, "Cikgu berhenti sekejap"!. "Huh ada apa"?. "Saya nak beli air kejap kat kedai depan tu". "Ok tapi,jangan lama-lama sangat tau, cikgu nak cepat nie". "Ok cikgu". Aku melihat Eman hilang dari pandangan aku. Tinggal kami duaorang sahaja dalam kerta ini. Masing2 mengawal perasaan diri. Beberapa minit yang lalu, Eman tiba. Aku meneruskan perjalananku. Kring,kring,kring...telefonku berbunyi. Aku angkat, dan aku cakap dengan kawan aku itu. "Eman aku ada benda nie". "Pil hayal, mana kau dapat"?. "Ye pil hayal, pil ni aku masukkan ke dalam botol minuman cikgu. Aku dapat benda nie dari kawan aku". "Ha ini baru bagus".Selepas beberapa minit aku cakap di dalam telefon, Panjang memberikan aku sebotol minuman. Aku pun minum sampai habis. Eman & Panjang bergembira di belakang. "Adoi, sakitnyer kepala nie". "Cikgu sihat". "Tak seberapa sihat". "Yes! pil nie berkesan! Habis la burid kau". Panjang segera membaringkan aku. Eman membuka baju kurungku yang ketat itu. "Helmi apa yang kamu buat nie!". "Main la cikgu!Apa lagi,rezeki depan mata takkan nak membazir". Aku cuba sedaya upaya aku untuk memukul diorang tetepi apakan daya,pil itu sangat kuat. Tak dapat aku membuat apa2. Eman membuka baju dalamku. Aku biarkan sahaja apa yang diorang lakukan. Dan muncul lah Pau Coklat sebasar lontar peluru. Panjang melihat kopekku dan terus stim. Diorang segera meramas,memicit,merakus,menggelintir putingku. Arghhh...jeritku didalam kereta. Eman mula merayap tangan nya kedalam seluarku. Dia menggesek-gesek seluar ku. Ini mengakibat burid ku berair. Eman segera membuka seluarku,seluar dalamku. Dan muncul lah buridku yang berair dan baru lepas cukur. Aku berasa sangat malu dengan tindakan diorang.  Panjang & Eman membuka seluarnya,dan terpapanglah 'batang' besar sepanjang 9inci. Aku terkejut melihat 'batang' diorang. First time aku melihat 'batang' lelaki. Eman menggeluarkan henfonya berjenama Samsung Champ. Dia merakam segala aktiviti2 tersebut. Eman memasukkan pelenya ke dalam mulutku. Dan aku menghisapnya. Eman kemudian menjolok pelenya kedalam mulutku dengan laju sekali. Beberapa minit,terpancutlah 'mayonis' di dalam mulutnya. Aku telan semua air Mani tersebut. Eman menukar posisi,dia memasukkan pelenya ke dalam buntutku. Amat ketat sekali, aku merasainya. Panjang parking tepat2 ke dalam buridku. Dan keluar masuk  dijalankan dengan serentak di jubor dan di burid. Emmm....Arghh.....Sedap!!!. Mereka menjalankan projek tersebut sambil meramas kopekku yang pejal. Tidak beberapa lama, terpancutlah, dua das tembakan air mayonies kedalam burid dan juborku.Aku terasa indah sekali melayan projek diorang.Aku terbaring dan penat dengan limpahan air mayonies. Kami memakai pakaian kami semula. "Sakarang cikgu hantar kami ke rumah cepat!". "Baik Panjang". Aku tidak melawan,kalau aku melawan habis la aku, kerana takut diorang sebarkan video tersebut di internet. Heishh,apa la nasibku ini. Walaupun sangap tetap aku berasa risau dengan mereka. (To Be Continued) :D

6 comments: